Доброго дня! Яким нормативним документом передбачено, що дитину яка знаходиться на стаціонарному лікуванні, лікар лікує дистанційно? Тобто по телефону призначає та відміняє. Не бачачи хворого з 15.05 і по сьогоднішній день. Це є норма?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Ситуація, про яку Ви повідомляєте, є неправомірною. Наполегливо просимо Вас звернутися напряму до адміністрації КНП «ЧМДЛ» для детального розбору даної ситуації. При отриманні додаткової інформації ми зможемо вирішити описану проблему.
| Місто: Черкассы, Черкасская обл.
87.Пушенко Ольга(12.04.2023 19:19)
Доброго дня, чи відомо коли з декрету повернеться кардіолог Стельмах? Хороший фахівець та приємне ставлення до дитини.
Відповідь: Доброго дня, пані Ольго! Дуже вдячні Вам за позитивні відгуки про нашого спеціаліста Стельмах О.В. Лікар зараз перебуває у відпустці по догляду за дитиною, якій ще немає і року, тому тільки Олені Василівні вирішувати, чи переривати декретну відпустку.
| Місто: Черкаси
86.Юлія(27.03.2023 16:09)
Приїхали до ортопеда Вовненко по запису,а вона на лікарняному.Я розумію,що людина має право,але треба впевнитись,що всіх попередили про відсутність лікаря,і за необхідності,звонити не один раз.Не цінують сили, час і кошти пацієнтів
Відповідь: Шановна Юліє Андріївно! Доводимо до Вашого відома, що медичною сестрою лікаря-ортопеда Вовненко О.І. було здійснено дзвінки до всіх записаних на прийом до лікаря для інформування про скасування цих прийомів, оскільки лікар відсутній з приводу перебування на лікарняному листі. Телефонували в тому числі й до Вас. Ви єдина, з ким не було зворотнього зв'язку, оскільки вказаний Вами номер телефону знаходився поза межею досяжності. Тому просимо і Вас цінувати сили, час та особисті кошти медичної сестри консультативно-діагностичного відділення, як це зробили всі інші батьки. Ті, кому не додзвонилися з тієї ж самої причини або не змогли відразу відповісти на звінок, самі перетелефонували для уточнення причини дзвінка.
| Місто: Черкаси
85.Анастасія(16.01.2023 17:54)
Гаркавенко В.О. приймає пацієнтів рос. мовою, порушуючи Закон України. Дав неправильне направлення на УЗД щ.з. Все своє незадовлення від його ж помилки він викинув на мене. Як виявилося, лікар не вміє користуватися електронною системою.
Відповідь: Шановна пані Анастасіє! Адміністрація КНП "Черкаська міська дитяча лікарня" взяла до уваги Ваше звернення щодо недоліків у роботі лікаря-кардіоревматолога дитячого Гаркавенка В.О. Зміст Вашого звернення доведено до відома лікаря. З ним проведено бесіду щодо безконфліктного спілкування з батьками та дітьми, дотримання ним принципів етики та деонтології.Наголошено на необхідності використання української мови під час виконання своїх професійних обов'язків.Інженером-програмістом лікарні проведено повторне опрацювання практичних навичок роботи в медичній інформаційній системі.
| Місто: Черкассы
84.Наталія(24.11.2022 07:16)
Лікувалися за свої кошти і ПДВ, і в ЛОР відділенні.
| Місто: черкассы
83.Наталія(24.11.2022 07:14)
Хочу відмітити Наталію Миколаївну з ЛОР відділення,чудовий лікар і людина.
Відповідь: У штатному розписі нашого закладу лікаря Наталії Миколаївни немає. Прохання повторно уточнити, який заклад Ви маєте на увазі.
| Місто: черкассы
82.Наталія(24.11.2022 07:10)
Те саме ЛОР відділення, туалети біля палат закриті,як дитині в 2.8 ходити в туалет, який один на поверсі? Як мамі дитини, яка ще не ходить туди ходити? Чому у ПДВ вони відкриті? Душ також один на всіх, ще й 2 години у день.
| Місто: черкассы
81.Наталія(24.11.2022 07:03)
ЛОР відділення,до дитини ніхто не підійшов,призначення з'явилося тільки після приїзду чоловіка.В одну ніч пішли додому, наступного дня на нашому ліжку вже були інші пацієнти,а наша постіль запхнута у шафу,при цьому ми ще не виписалися.
Відповідь: Адміністрація КНП "Черкаська міська дитяча лікарня" доводить до Вашого відома, що у структурі нашого закладу відсутнє ЛОР відділення. Уточніть, будь ласка, який заклад Ви маєте на увазі.
| Місто: черкассы
80.Віктор(26.08.2022 13:24)
Невролог - запис на 13-36, до лікаря потрапили в 14-25.Запис до хірура і лора. Під час запису видає номер кабінету. І почалося. Тут не має йдіть на четвертий. Тут не має йдіть на пятий в лікарню. Хто взагалі ща це відповідає?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Наполегливо просимо Вас звернутися напряму до адміністрації КНП «ЧМДЛ» для детального розбору даної ситуації. При отриманні додаткової інформації ми зможемо вирішити описану проблему.
| Місто: черкаси
79.Неля(19.05.2022 01:14)
чому не можливо потрапити до ортопеда з грудною дитиною?!видають листи запису лише в четвер з восьмої ранку, не можливо додзвонитись телефон постійно зайнятий. Через цей сайт лише розклад на два дні які зайняті
Відповідь: Дякуємо за Ваш відгук! Для зручності пацієнтів і їх батьків є такі способи запису на прийом до лікарів-спеціалістів консультативно-діагностичного відділення: *щочетверга о 08:00 год. викладається запис в реєстратурі КДВ; *по телефону за номером телефону 66 18 28; *он лайн запис через сервіс Мій МедКабінет за посиланням https://medregistry.infomed.ck.ua/appoint....a3b9d1b
| Місто: Черкаси
78.Алина(17.01.2022 12:02)
Добрый день!Здесь уже кто-то задавал вопрос на счёт лечения, ответили что лечат за деньги НЦЗСУ, так должно и быть, но на самом деле совсем не так.Я лежу в больнице с ребёнком, на третьем этаже, принесли список и сказали купить все в аптеке.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! У КНП «Черкаська міська дитяча лікарня» лікування хворих дітей проводиться за кошти НСЗУ. Дії медпрацівників, про які Ви повідомляєте, є неправомірними. Наполегливо просимо Вас звернутися напряму до адміністрації КНП «ЧМДЛ» для детального розбору даної ситуації, оскільки наш заклад цінує свою репутацію і виконує всі вимоги договору, заключеного з НСЗУ.
| Місто: Черкассы
77.Людина(16.01.2022 20:47)
Відділення на 4 поверсі,хочу подати скаргу на медсестру яка працювала 16.01.2021.За її не вміння спілкування та неввічливе звертання до батьків,а в кінці і відношення до дитини та прошу проконтролювати щоб бейджик медсестра не ховала при розмові.
| Місто: Черкаси
76.Ніна Коваленко(16.09.2021 08:12)
Доброго ранкку! Шановні де ваш графік прийому лікарів-спеціалістів,чому ніде неможна на сайті подивитися чи почути по телефону, якого просто не беруть або постіно знята слухавка. Цікаво кому актуальний графік за серпень у кінці вересня?
Добрий день. Скажіть будь-ласка, чому неможливо записатися на прийом до лікаря в онлайн додатку? Коли вже нарешті запрацює нормально додаток Мій медкабінет?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! На превеликий жаль, онлайн додаток зараз не працює в усіх закладах охорони здоров'я м. Черкаси, із-за технічних проблем з боку розробника медичної системи. На разі проблема має бути вирішена в найкоротший термін. З повагою, Адміністрація КНП "Черкаська міська дитяча лікарня".
| Місто: Черкаси
74.Оля(22.08.2021 22:00)
Підкажіть, будь ласка, що входить в набір ПВХ (для прибирання), який потрібно купляти, коли лягаєш у відділення
Відповідь: Шановна пані Олю! Адміністрація КНП "Черкаська міська дитяча лікарня" інформує Вас, що при госпіталізації у будь-яке відділення нашого закладу необхідності будь-що купувати чи опачувати, в тому числі миючі засоби, немає, оскільки лікування Вашої дитини здійснюється за кошти НСЗУ, з якою у КНП "Черкаська міська дитяча лікарня" укладено договір за 5-ма пакетами медичних послуг. Для можливості отримати безкоштовні медичні послуги необхідно мати декларацію із сімейним лікарем /терапевтом або педіатром (для дитини).